Ga naar hoofdinhoud

Nieuw logo voor Kemin

Foto: Kemin

Kemin heeft een nieuwe visie ontwikkeld tot 2042 en voor de tijd daarna. Deze visie wordt verder versterkt en zichtbaar gemaakt met een nieuw logo.

“Ons vorige logo was ingepakt met een dikke rode cirkel in het kenmerkende Kemin-rood. Nu zonder rand, vertegenwoordigt het nieuwe logo transparantie en innovatie”, zegt Haley Stomp, Senior Vice President – Worldwide Marketing, Kemin.

Nieuw logo

“De gestileerde ‘K’ is nog steeds een eerbetoon aan de twee vorige Kemin-logo’s: de rode boog vertegenwoordigt de voorwaartse beweging en vestigt de aandacht op het ‘ik’, met de nadruk op de innovatie van Kemin. De ‘N’ achter de rode boog vertegenwoordigt de Nelson-familie die staat achter Kemin nu, zoals ze zijn sinds de oprichting van het bedrijf, en zal dat blijven doen voor de komende generaties”, besluit Stomp.

Nieuwe visie

In haar nieuw ontwikkelde visie tot 2042 en daarna, streeft Kemin ernaar om de kwaliteit van leven elke dag voor 80% van de wereld met haar producten en diensten op een duurzame manier te transformeren. Daarmee wordt de basis gelegd voor strategische groei en prioriteiten voor het bedrijf met activiteiten op zes continenten en een portfolio van meer dan 500 speciale ingrediënten.

Eerdere visie

Eerder bereikte Kemin dagelijks 3,8 miljard levens – meer dan de helft van de wereldbevolking – via zijn producten en diensten voor mensen, dieren en huisdieren. Deze visie werd in 1998 vastgesteld, met als streefjaar 2019. Kemin bereikte de mijlpaal twee jaar eerder.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Mis geen enkel nieuws uit de diervoederindustrie